Doktori desszertáció

Kötés

Posted in kötés by czuki on 13/02/18 05:58

Azt hiszem, szeretnék egy kötős blogot! Egy sajátot! Úgy irigylem azokat, akiknek van, de én sajnos, túl hektikusan művelem eme hobbimat ahhoz, hogy írjak is róla.

Mindenesetre ne ijedjen meg senki, a Doktori desszertációból nem lesz kézimunkaoldal, csak jelenleg nincs hova írni az ezzel kapcsolatos gondolataimat.

Tegnap dőre módon belefogtam egy kocsikabátba (azt hiszem, az 50-60-as években így hívták), rizsmintával, amely ad 1 dögunalom, ad 2 nem gyors, ad 3 sebes lesz tőle a  kezem, ad 4 a kardigánka általvetős, tehát az elejét kétszer kell megkötni. Ügyes vagy, czuki… Nem is értem, miért nem lutsakötéssel csinálom. Úgy kezdtem el ösztönösen, és visszabontottam. Dőre dolog volt!!!

Mindegy, most már befejezem, csak bosszantó… Mindig tanul az ember…

Ha valaki érdeklődne a két kötésminta leírása után, innen tölthetőek le, angol nyelven, a kardigán amerikai mértékegységekkel. A két minta ingyen letölthető, de kereskedelmi célra nem gyártható, szerzői jogvédelem alatt áll.

Cipő (újszülött és kicsit nagyobb méret): http://members.home.nl/tdpj/Patronen/Bootees/Saartjes%20bootees.pdf . Ha valakin ez jobban segít, fenn van hollandul is: http://members.home.nl/tdpj/Patronen/Bootees/Saartjes%20slofjes.pdf

Kardigán: http://exercisebeforeknitting.files.wordpress.com/2009/02/baby_hoodie2.pdf. Ha valaki ezt választja, figyeljen arra, hogy a fiú/lány kardi eltérő oldalról gombolódik. Én ebbe tegnap egészen belezavarodtam, mivel jobb-baltévesztő vagyok, ráadásul a dizájner azt a felét a kötésnek, amelyet én a színének hívok, ő a fonákjának. Az eredeti blogbejegyzés itt: http://exercisebeforeknitting.com/seed-stitch-baby-jacket/. Kardigánméret: 3-6, 6-9, 9-12, 12-18, 18-24 hónapos gyerekre. Én a legkisebbet kötöm. Amerikai a mérettábla, az amerikai 7-es tű a magyar 4,5 mm-esnek felel meg.

Ma itthon gyógyulok, erősödöm, ágyban fogok fetrengeni és kötni. Közben meg bőszen fújom az orrom.

Egy hozzászólás

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Angol nyelvű kötésleírás itt: https://cukorbeteg.wordpress.com/2013/02/18/kotes-3/. […]


Kommentek

Követem

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.

